Allt under bältet.
Något att tvittra om? :question:
Aerosmith hade 1998 en massiv hit med låten "I Don't Want To Miss A Thing" som var ett soundtrack till filmen Armageddon. Men istället skulle man...
Om du är sugen på något men sedan ångrar dig, är du avsugen då? :)
" är inte rumpan röd så är romantiken död " !
Det internationella kvinnliga tecknet för en mans penis-storlek :evil:
"en stor kuk är en klen tröst i en fattig familj" :) - Gert Fylking
Bilden pratar för sig själv =)
Hos frisören: - Ska jag ta me maskinen där bak? - Nej tack, men gärna i nacken. Sexshowen: Det var fullt ös på sexshowen. När den var slut...
Korvfest!!! :confused:
Hur liten har du ?
lucky bastardo !
Sant eller falskt ?
får du en sådan här respons på festerna vid poolen? :)
Svenne gjorde som han alltid gjort, > kysste hustrun på kinden och kröp ner i > sängen och somnade. Plötsligt vaknade han > med ett ryck och...
Envy - Stämmer det, tror du? :)
>TYST MEDAN VI ÄTER > >En kille sitter vid sin morfars dödsbädd som enda arvinge: >- När jag inte finns mer så ska du få min gamla klenod. Du ska...
Denna hörde jag när jag var i de yngre åren, men jag kommer ju ihåg det eftersom jag garvade så jäklas mycket när jag hörde det :) Två snubbar...
Här är en liten flicka som vet hur man suger kuk. <3 Obamas ansiktsuttryck säger allt! (klicka för en större bild) :coffee:
Only so you know how to recognize it :evil:
Undra hur många fler som skulle gifta sig om det gick på detta viset? :)
Använd denna funktion för att begränsa visningen av ämnen till de som är nyare än den angivna tidsramen.
Låter dig välja vilken data som ämneslistan ska sorteras efter.
Sortera ämnen i ...
Notera: vid sortering efter datum kommer "fallande ordning" att visa de nyaste resultaten först.
Forumets regler