Ååååhh jaaaa!!
Ny här? Välkommen till Orgasms sexforum! :) Tanken med den här tråden är att du som medlem ska få presentera dig och lära dig känna andra...
Hej, jag e ingen expert på ämnet oralsex men älskar det! Tänkte att några söta kanske ville bolla idéer, tips och upplevelser med mig (och andra)!...
Hej! Jag skulle bli väldigt tacksam om ni ville svara på frågorna: 1. Hur gammal var du när du blev av med oskulden? 2. Hur gammal var...
Är det någon här tjej/kille som badar med kläderna på hemma? Har träffat på en hel del människor som säger att jag är sjuk för det jag gillar. ...
Jag trode detta var ett hyfsat aktivt forum, men det verkar inte alls vara det. Folk är för kristna i detta avlånga land så de håller sig borta...
Hejsan alla sexiga medlemmar! Jag "Gurkan85" är helt ny på detta forum men tänkte helt enkelt bara kasta ut frågan...vi är ett par kille (25) tjej...
Finns det något annat forum där man kan träffa den "tredje" personen?
Många män njuter av analsex. Men att övertala tjejen att ta den i pruttan kan vara en rejäl utmaning. Så hur går du tillväga för att för att...
Jag träffade en tjej nyligen och det ena ledde till det andra. Vi började strula runt hemma hos henne och hade hade det allmänt mysigt. Efter ett tag...
Många undrar hur man suger kuk. Den här tråden är tänkt att handla om just det - hur man suger kuk. Varför får man inte lära sig det som är...
hej! när jag var 13 år, skulle precis fylla 14 blev jag av med oskulden... och efteråt kändes det helt fel! anledningen till att jag hade sex med...
http://www.orgasm.se/wp/wp-content/uploads/2009/03/spooning.jpg Skedställningen är en perfekt ställning för underbart sex, det är inte så konstigt...
Finns det något annat forum där man kan träffa en tredje person?
Har du rullat runt i sängen med någon och hört en överdriven, rolig, flummig eller fjantig replik ifrån den andra? Dela med dig nu. Det är bara skoj...
Använd denna funktion för att begränsa visningen av ämnen till de som är nyare än den angivna tidsramen.
Låter dig välja vilken data som ämneslistan ska sorteras efter.
Sortera ämnen i ...
Notera: vid sortering efter datum kommer "fallande ordning" att visa de nyaste resultaten först.
Forumets regler