Hon duschade länge. När hon var klar lämnade hon badrummet helt naken...
Min fantasi. Jag går in i duschen och sätter på varmt vatten. Låter det strila ner för kroppen. Jag står där en liten stund sen kommer du in...
Jag frågade min fru om hon skulle vilja tala om vad hon skulle tänka sig att göra i sängen en kväll. Hon brukar inte tycka om att planera sex säger...
FANTISERAR OM EN DOTTER JA KAN SLICKA.KNULLA OCH LEKA MED I SÄNGEN. NÅN SUGEN? ;) UNG FLICKA? prioffset@hotmail.com på msn
Hejsan! Jag är en 19-årig söt tjej som vill sälja mina använda trosor till just dig... Tanken på att just du vill ha dom gör mig helt galen! Jag...
Gabriella njöt av duschens varma strålar som sköljde ned över henne, hon blundade och tvålade in sig med Bonnies schampo. Gnuggade hårbotten med...
På gymmet Ofta när jag fantiserar så hoppar jag mellan olika scenarion, men oftast så handlar det om att jag har sex med en annan tjej. En...
Nisses krog låg i utkanten av Nordvattnet, det var ett timrat hus i tvåvåningar, entrén kom man till efter att ha klivit upp på en veranda, där under...
Emmi serverade en lastbilschaufför en tallrik med pyttipanna på lunchrestaurangen där hon arbetade. Mannen var lång och kraftigt byggd, han hade ett...
Och det var det. Werner Brandsson stirrade argt på sin flickvän Daniella. Hon drog badlakanet hårdare omkring sig och såg på honom med...
Varma, sensuella läppar slöt sig om hans blodfyllda, hårda kuk. Kvinnans blonda huvud guppade upp och ned medan hon hungrigt smakade på honom. Han...
”Vad tror de tänker göra med oss?” Carla lät orden hänga i luften där hon nu satt bredvid sin vän Gabriella på sängen. ”Det vete fan! Men vi...
Daniella satt på Nisses krog och tittade ut på omgivningen genom ett fönster. Hon var mätt och belåten efter att ha ätit en dagens lunch bestående av...
Nordvattnets hotell och konferenscenter var beläget någon mil från centralorten, alldeles invid det stora vattenfallet Rinnan som dånade ned från...
Dagen efter det sköna och häftiga sexpartyt hos Modde, sov Gabriella och Carla till långt ut på dagen. Tröttkörda och väldigt belåtet...
När Daniella vaknade blev hon först lite besviken, Werner låg inte bredvid henne i sängen. Hon gäspade, satte sig upp och sträckte på armarna. Letade...
Använd denna funktion för att begränsa visningen av ämnen till de som är nyare än den angivna tidsramen.
Låter dig välja vilken data som ämneslistan ska sorteras efter.
Sortera ämnen i ...
Notera: vid sortering efter datum kommer "fallande ordning" att visa de nyaste resultaten först.
Forumets regler