-
Hej jag heter Erik och är 26 år gammal, jag bor i Borås..
Jag håller med orgasm1 om att efter sova är sex det bästa som finns helt klart..
Om ni undrar något är det bara att fråga jag svarar på allt och inget..
ps. bästa forumet som jag vart inne på hittade hit av en slump hehe ds.
-
Tjeena! Micke heter då jag. E en grabb i 20års åldern som älskar sex och bor i jönköpingsområdet
E de något ni undrar så bara hör av er
-
Oskuld
Hej gladpacket! ^^
Mitt namn är Charlotte, 18 år.
Har nästan hela mitt liv varit så otroligt fascinerad av sex vilket många funnit annorlunda...
Jag hittade hit genom många krokiga väger... först googlade jag efter lite udda sextips vilket ledde till ett forum på passagen vilket sedan visade en tråd där jag genom en länk ledde mig hit... :P
Jag tycker det är väldigt spännande att diskutera sex och jag har experimenterat en del så jag ger gärna ut tips ;)
Nu kanske jag låter lite som en riktig kåtbock, men tro mig, jag är en helt "vanlig" tjej som helt enkelt anser att sex är ett mycket intressant ämne och jag delar gärna erfarenheter, tips och frågor!
xoxo
-
Hejssan, Johannes här, har funderat ett tag på att kanske gå med på sådan här sida och nu blev jag då registrerad.
Behöver inte förklara varför jag är här, ni vet det redan.
Jag är 28 i skrivande stund och bosatt utanför Göteborg.
-
Hallå!
Kul forum ;) . Jag heter Hans och är snart 39. Gift med en underbar fru som får stå ut med en lite för sexgalen man.
Jag tycker att sex borde man ha minst en gång om dagen. Där är vi inte helt överens tyvärr.Men när hon vill leka så går det hett till, läs på sexnoveller och bedöm själva. Utöver sex och umgås med min familj så är det motorsport som gäller.
Ha det skönt,sex botar allt.
Hasse
Behörigheter för att posta
- Du får posta nya ämnen
- Du får posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
Forumets regler