+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: I Duschen

I Duschen

Min fantasi.

Jag går in i duschen och sätter på varmt vatten. Låter det strila ner för kroppen. Jag står där en liten stund sen kommer du in i badrummet och drar undan draperiet och kliver in till mig. Jag lägger mina armar runt din hals och vi kysser varandra under strålarna. Tungorna leker tafatt och jag känner hur det börjar pirra i kroppen. Det var ett tag sen vi hade sex och jag har saknat det så otroligt mycket. Jag trycker min kropp mot din och dina händer smeker över min rygg, ner över rumpan där du stannar du till och klämmer hårt om mina skinkor och trycker mig mot dig. Jag känner hur din kuk styvnar sakta. Jag för mina händer ner över din bringa, ner över din mage och ner till din kuk. Jag låter mina fingrar smeka den lätt innan jag tar tag om den och runkar den långsamt och mjukt. Du stönar till och kysser mig ännu mer passionerat.

Du för dina händer fram mot mina bröst och nyper tag i mina bröstvårtor, rullar dom mellan dina fingertoppar. Jag stönar allt högre. Du för en hand ner över min mage och vidare ner till min fitta. Den är våt nu av din beröring. Du låter ett finger kittla min klitoris, först lätt sen allt hårdare. Du för in ett finger i min ännu våtare fitta som bultar av kåthet. Du smeker min G_punkt. Jag skakar i hela kroppen och stönar allt högre. Jag försöker behålla fokus på att runka dig men jag lyckas inte så bra. Du vet att jag har svårt att koncentrera mig när du fingerknullar mig. Du finger knullar mig allt snabbare och masserar min G-punkt hårdare. Jag kan inte hålla emot längre. Min kropp skakar och jag skriker ut min njutning när orgasmen sköljer över mig.

Du fortsätter att fingerknulla mig men långsammare nu. Kysser mig och håller hårt om mig så jag inte tappar balansen.

Jag tar tag om din styva kuk och runkar dig långsamt och mjukt. Känner hur den styvnar lite till. Jag runkar dig snabbare och lite hårdare.

Jag glider ner på huk nedanför dig och leker med tungan över ditt ollon och ner för skaftet. Jag smeker din kuk med min hand hela tiden.

Jag hör dig stöna och dina fingrar slingrar in sig i mitt våta hår. Det varma vattnet strilar ner för ryggen och jag tar din kuk i min mun.

Leker med min tunga upp för skaftet. Du stönar till och trycker dig mot mig. Jag suger lite hårdare om ditt ollon. Sen hela i munnen igen. Du munknullar mig. Innan du ska komma så tar du tag om mina axlar och drar mig upp mot dig. Kysser mig innan du vänder på mig.

Jag särar på mina ben och svankar med rumpan. Du leker med ditt ollon vid min våta öppning innan du trycker lite försiktigt. Din kuk glider långsamt in i mig, fyller mig cm för cm ända ner till roten. Jag flämtar till och möter dina stötar som blir allt snabbare och hårdare.

Du knullar mig hårt tills vi båda kommer i en gemensam orgasm………

Det där kallar jag skön dusch. Hoppas det inte bara blir en fantasi.....

+ Svara på ämne

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg