Jag är något gammalmodig av mig och är trött på tatueringar, piercingar, silikonbröst och förstorade läppar etc.
Varför ska "ALLA" hålla på med det?
Jag respekterar kunskapen av att kunna tatuera: Det kräver en riktig talang och resultatet kan bli lyckat.. men vilka passar i tatueringar? Tommy Lee Jones, trummisen i Mötley Crue som gjort en av världens kändaste porrfilmer med Pamela Anderson!
Vanliga 17-åriga killar som gör ett desperat försök att se "tuffare" ut ser bara mindre respektabla ut och varför ska riktigt söta tjejer göra dem? De ser bara trashiga ut!
Vissa kan må dåligt under hela sitt liv över att ha en vårta i ansiktet.. och sedan går folk och gör piercingar som ser ut som vårtor ifrån långt avstånd. Varför? Det är inte snyggt PÅ NÅGON och kommer aldrig att bli det.
Silikonbröst kanske var läckert när det kom och samma med förstorade läppar men seriöst, blir det övertydligt att operation har gjorts så försvinner charmen DIREKT.
Nu kanske jag skrivit detta på ett hårt sätt.. men jag undrar mest om det finns andra därute som mig? Finns det folk föredrar sitt ragg/partner som de är utan dessa saker och förändringar?

Svara med citat