+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Hjälp mig!

Hjälp mig!

Träffar en underbar kille till och från och allt är fantastiskt tills vi ska ha sex. Han kommer jättesnabbt. personligen har jag inga problem med detta då jag tycker att han kan ladda om bössan och köra igen men han tycker att detta är jobbigt och pinsamt så lusten försvinner när detta har hänt. Han säger att han kan hålla sig när han onanerar men inte när han är med mig.

Jag säger till honom att detta är mentalt men hans polare snackar om att fördröjningsspray är bra och X vill nu prova en spray som heter Stud 100 Delay , och den ska göra så att han kan hålla på längre.

Jag har inte hört mycket om fördröjningsspray är det någon som vet om detta funkar och om det är värt pengarna? Kan det verkligen göra så att han orkar mer?

hej
    jag har samma problem som din kille så jag förstår honom.
    Jag har testat den sprayen och kan säga att den funkar.
    Dock så blev det lite speciellt för mig :P Jag höll mig inte längre från att komma, jo kanske några juck, men det var mest för att jag var så upphetsad av själva grejen och känslan. Men det som var speciellt var att jag fortsatte vara STEN hård.
    Körde på ett bra tag efter det, lyckades till och med få min tjej att komma för första gången av rent dunka dunka ;)

Ni kan absolut testa och se.
    Penis ringar tycker jag funkar bra att hålla ståndet efteråt så man kan fortsätta.

Annars kan ni alltid prova att du suger & smeker honom tills han kommer och sen fortsätter tills han blir hård igen.
    Då brukar iaf jag kunna skotta på ett tag

Men kom som sagt så är det hur det funkar för mig. Din kille kan va totalt annorlunda så prata med honom och se vad han känner.

mvh
    --
    Körven

Kan köpa olika medel som hjälper. Kondom brukar hjälpa lite ibland. Ta en titt på Amorspilar.se så kanske du hittar något som kan hjälpa din kille.

Tycker att du är på rätt väg. Lider själv av detta men min fru tycker inte att vi har ett problem. Vi provade Stud en gång men då blev hon nästan rädd. Det gick ju att hålla på hur länge som helst. Känslan försvann men för mitt ego så kände jag mej som en riktig stud.
    Skulle vilja att hon var mer som du, prata och hjälpas åt.

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg